måndag 10 maj 2010

Måndagslista och barnkalaset

Idag är det måndag och jag är glad för att:

- Kattungen mår bra.
- Jag är världens bästa mamma enligt min dotter.
- Restaurangen har ett nymålat kök och skiner som aldrig förr.
- Imorgon ska vi till banken igen ang huset.
- Min familj sitter samlad i soffan och myser och kaffebryggaren rosslar i bakgrunden.
- Min huvudvärk har släppt.

♥♥ ♥♥

Igår var vi på barnkalas och födelsedagsbarnets föräldrar äger en resort med stort poolområde. Så barnen badade i närmare 2 timmar. Sedan tyckte vi föräldrar att det räckte för solnedgången började krypa sig på.



Resorten ligger helt fantastiskt med strandtomt och i ett ganska lungt område som heter Klong Muang.


♥♥ ♥♥

Nu ska jag krypa upp i soffan och ansluta till resten av familjen.

Kram


Inga kommentarer: