fredag 21 maj 2010

Lätt att göra mig glad...

Det finns många onda människor här i världen och det är lätt att man fokuserar på dessa. Idag vill jag fokusera på alla godhjärtade människor.

Idag vill jag lyfta fram Christine!

Christine hittade till min blogg utav en slump, när hon letade information om Aonang. Hon läste om mitt STORA chokladproblem. Nu har hon löst det :-)



Tack rar Christine!!!

Den var verkligen god :-)

Idag ska jag till thaiskolan igen. Igår hade vi prov. Jag borde känna mig jättenöjd eftersom jag bara hade 1 fel MEN felet var ett riktigt slarvfel, vilket stör mig. Snart är jag färdig med grundkursen på 20 timmar. Jag ska direkt fortsätta på nästa kurs, även om jag kommer att bli hårlös pga frustrationen och svårigheten med alla deras regler och toner. Skam den som ger sig!

Kram och trevlig fredag!

Inga kommentarer: