fredag 1 juli 2011

Hot or Not??


Det är inte ofta jag hittar kläder till barnen i Krabi. Utbudet är magert och oftast är allt för sött för min smak. I förrgår kväll åkte jag själv in till stan och blev riktigt glad när jag hittade dessa 5 toppar till Tess. Det är av en lite längre utsvängd modell i supertunt härligt material som passar perfekt till både leggings, shorts eller kjol.

100 kronor slutade summan på OCH det var till ordinarie pris! Det tycker jag man kan kalla fynd.

Nu är bara min stora fråga. Har jag bott i Thailand för länge och påverkats utav deras smak?

Är dessa toppar "hot or not" till en 6-årig tjej?

5 kommentarer:

Birgitta sa...

Låt du Tess bestämma det.

Livet på Citronodlingen sa...

Jag tycker dom är fina.

Anna S sa...

Jag frågade Nathalie och hennes kompis, båda 6 år som är här.
De gillar tröjorna med tjejerna på.
Inte så förtjusta i Kalle eller Mimmi.
Hur var Tess mottagande?
Bryr hon sig mycket om vad hon tar på sig?
Nathalie har blivit väldigt kräsen.

Hoppas du får en toppenfredag!!
Pussar o kramar från duggregnigt Sthlm

Li sa...

hm, det är svårt att säga, men jag tyckte väldigt mycket om både kalle anka och mimmi t-shirten.
Sen tror jag att hon kommer bli jättefin i den blåa med den som håller i hunden på =)
Men som sagt, kläder till andra kan vara svårt =)
Hoppas hon blir glad för din omtanke iaf om hon nu inte skulle gilla kläderna =)

Linda sa...

Vilket kanon pris!

Jag är lite allergisk mot stora tryck på tröjor över lag så jag är nog fel person att fråga:)
Våra barn har väl en par tre tröjor var kanske med tryck på, annar är det mycket ensfärgat och randigt som gäller här.
Kramar