måndag 11 juli 2011

Bloggerska möter Bloggerska

Idag fick jag finbesök på restaurangen. Mia och Julia (med familj) kom och hälsade på och det var verkligen kul att få träffa dem "i real life". Inte trodde jag att jag skulle träffa så många fantastiska människor genom bloggen. De var lika härliga som deras blogg är!

Julia hade läst på min blogg att jag saknar svenska böcker att läsa för Tess och Viktor. Hon var så snäll och tog med sig ett stort gäng med böcker som hon blivit för gammal för. Tack Julia!



Att det slank med en stor påse godis var ett extra plus :)

Tusen tack Mia och Julia!!!

Ps. Ser ni Krakel Spektakel boken. En riktigt nostalgibok. Ikväll är det jag som kommer att välja vilken bok som ska läsas :) Ds

6 kommentarer:

Anna S sa...

Vad kul!!
Å jag blir avis på dom som fick träffa dig :).

Puss o kram

Pranpriya sa...

Så snälla dem är! Roligt!!

Linda sa...

Så roligt att träffa ännu en bloggare, och vad gulligt av dem att ta med både böcker och godis till er.

Kramar

Agnes sa...

Men ååh så roligt med besök! Vad snällt av dom att ta med sig böcker och godis också :)

Mia sa...

Tack själv för ett trevligt möte och fikat!
Det är alltid roligt att träffa någon man har läst om ett tag :)

Mia sa...

Tack själv för ett trevligt möte och fikat!
Det är alltid roligt att träffa någon man har läst om ett tag :)