fredag 8 juli 2011

Krabi Hospital




Sitter och väntar på Viktors lärarinna som är inne hos doktorn för en check-up. Allt tar sååå lång tid. Jag har vant mig vid rena och fräscha privata internationella sjukhus där allt går fort, hög servicenivå och alla pratar engelska. Urk vad jag avskyr det här sjukhuset!

Det blir ju inte bättre av att alla sitter och stirrar på mig, den ensamma vita falangen (deras namn på västerlänning).

Passar på att önska alla en härlig helg!

Kram Sara



- Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

Anna S sa...

Usch! Låter inte kul. Hoppas lärarinnans check up gick bra!
Vad snäll du är som hjälper henne!

Hoppas du får en fin helg!

Kram o puss

Birgitta sa...

Sluta med sådana rubriker! Du skrämmer ju skiten ur en.Hann måla upp massor av skräkscenarier innan sidan var laddad.
Kram.

Anna's kitchen sa...

Hoppas att lärarinnan mår bra igen!

Trevlig helg
Kram

Anna S sa...

Jag har fixat whatsapp till iphonen nu.
Försökte chatta med dig men du dissade mig tydligen.

Puss

Anonym sa...

Ja läkare är underbetalda och få till antalet + 30 Baths reformen så blir det låååång väntan.

Alla bra läkare drar sig till just Fräscha Privata Internationella sjukhus för där tjänar dom multum mer pengar.