torsdag 21 juli 2011

Det har hänt igen

Usch vad jag tycker ormar är otäcka!

Den här rackaren försökte göra intrång på vår tomt men som tur var så slingrade den vidare till grannen. Japp, vi har fått grannar i huset brevid. Ett medelålders par som är Thai-kineser som jag tror har en butik nere i AoNang för hela deras hus ser ut som ett lager. Hur mycket katonger och bråte som helst. Hoppas bara att det är provisoriskt för det ser inte vackert ut.

Det går längre och längre mellan blogginläggen. Har kommit lite ur fas. Det händer liksom inget speciellt. Viktor har varit sjuk de senaste par dagarna med 40 graders feber. Jag hostar och hostar om nätterna så jag är lite sliten om dagen.

Igår ringde min Pappa och då fick jag faktiskt lite längtan till Sverige. Någon som har lite förmycket pengar över och vill skicka mig 3 flygbiljetter? Jag har inga problem att ta semester. Maken han måste tyvärr jobba. Mycket som ska fixas inför säsongen.

Nä, nu ska jag läsa en saga för barnen.

Kram Sara

3 kommentarer:

Linda sa...

Usch och fy för ormar, tycker gott den kan hålla sig hos grannen.

Jobbigt med hemlängtan, har tyvärr inga biljetter att efterskänka, satt precis och kikade vad bara biljetter för oss skulle kosta över jul och fick pris på 53000 från det billigaste bolaget:( Jag är ju så sugen på att åka till Thailand så jag håller på att dö men det vet du ju redan:) synd bara det ska vara så dyrt:(

E och A är 6,5 så dom börjar ju lite senare här, eller ja e man född sent på året är man ju bara 5 då man börjar men dom är ju födda i februari.

Kramar

Anna sa...

Jag tycker du ska spara lite mer pengar och åka hit i November. Roffe och Raffe vill nog träffa dig :-)

Li sa...

helt plötsligt känner jag mig väldigt glad över tvestjärtarna ;)