onsdag 13 juli 2011

Spindlar i Thailand

Den här rackaren satt och glodde på mig i duschen i morse. 8 cm men ändå så otäck!

Hann inte mer en ut ur duschen fören Tess kommer springande och berättar att hon har maskar i yoggin. Det visar sig att musli jag köpte härrom dagen är full med magots och dessa kröp omkring i hennes tallrik med yogurt och musli. Tror ni jag hade någon aptit efter detta?

Det fick bli en 7Eleven frukost för mig :)

(Efter 5 minuters letande efter ett tyskt U så gav jag upp. Mitt tangentbord är thai).

3 kommentarer:

Anna sa...

Nämmen fy fan va äckligt på ren svenska. Jag mår nästan illa bara jag läser det!! Förstår att all aptit försvann :(

Har mailat en bild nu så du slipper tjata längre :-)

Kram Kram

Anna S sa...

Müüüüüüüüsli :)

Satan vad äckligt med spindeln och med maskarna.
Värsta bantningsknepen. Spyende AC-kille och maskar i müslin.
Yuck!

Puss nu ska jag äta fil o flingor. UTAN maskar.

Puss

Li sa...

fy F*n! =(
Helt plötsligt känns det som att jag inte ska gnälla över mina tvestjärtar som dyker upp lite här och där här hemma =)