tisdag 5 juli 2011

Barnkalas nr 1

Jag låter bilderna tala för sig själv. Tess var mycket nöjd efter tjejkalaset i lördags.


Alla tjejer var tvungen att använda badmössa men inte pojkar?? Hm...






Som ni ser så gillade Tess Kalle Anka tröjan. Hon har bara fått 2 stycken ännu. Kalle Anka samt den blåa med hunden. Hon valde direkt Kalle Anka då hon är förtjust i gult, just nu.

Vill även passa på att tacka för alla härliga kommentarer ni lämnar hos mig. Jag blir jätte glad för dem. Tyvärr är jag själv lite dålig på att svara just nu men ska bättra mig.

Kram

4 kommentarer:

Li sa...

tänkte väl att kalle anka tröjan skulle gå hem ;)
Vilka underbara bilder och vilket roligt kalas hon verkar ha haft!
Men jag förstod inte riktit varför tjejerna var tvungna att ha badmössa men inte pojkarna? Då kunde det ju inte ha något med hygien att göra väl? =)

Agnes sa...

Vilket roligt kalas! Förstår att hon var nöjd :)

Svar:
Du skulle verkligen träffa henne! Hon var helt fantastisk och så värt pengarna. Jag har gått hos många medium men hon är helt klart bäst hittills. Är det dyrt att ringa till Sverige från Thailand? För hon har ju telefontider också, det kanske kunde vara något? Hade ju varit underbart att få kontakt med din mamma!

http://sannamedium.se/

Anna's kitchen sa...

Åh det där sista kortet är ju för störtskönt!
Kram

Malin sa...

Vilken fantastisk bild på lilla Tess! Läste om hur duktig hon var som läste till proven - mycket imponerad!!! I Sverige pressar vi ju inte direkt 6-åringar, tvärtom, så extra duktig är hon din lilla tjej! Kram Malin