måndag 20 februari 2012

Måndag


Ansiktsmålning, bada, tårta och lekar. Kan det bli ett bättre kalas?

Då var allt tillbaks som normalt igen. Barnen har börjat skolan och jag sitter åter på kontoret. Det här skollovet blev inte alls som jag hade tänkte mig, men men. Nästa gång barnen har lov så sticker vi till Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaali, tjoho. Oj vad jag ser framemot den resan!

Igår var vi som sagt på barnkalas. Det blev ett strand-barnkalas och som o-organiserad mamma så tog jag självklart inte med badkläder eller handduk. Men detta hindrade inte mina små. De slängde av sig kläderna och badade i underkläderna.




Vi var självklart inte på AoNang stranden. Då hade inte bilderna varit så "öde". I AoNang kryllar det av turister så vi var på grannstranden AoNamao.

Nä, nu måste jag jobba så jag blir färdig i tid till att barnen slutar skolan.

Trevlig vecka allesammans!

1 kommentar:

FruSofie sa...

Vilken härlig blogg du har! Åker till Thailand och Ao Nang för första gången om några veckor och längtar massor dit när jag läser här =)