lördag 11 februari 2012

En lat lördag





Vi har inte gjort många knop idag. Viktor har de senaste dagarna varit riktigt gnällig och ledsen utan direkt anledning. När jag frågat honom varför han gråter så har han ibland inte vetat. Han har bara sagt att kroppen vill gråta och han kan inte stoppa det. Igår förstod jag varför. Han blev sjuk igårkväll. Feber, ont i huvudet och idag har han kräkts. Nu ligger han och sover, efter en sömnlös natt.

Tidigare idag tog Tess och jag bilen in till Ao Nang och vi passade på att klippa henne. 20 baht (4,50 kr) fattigare,hehe. Samt köpte några nya barnfilmer. Tess hittade 4 st och jag köpte 2 CD-skivor för en summa av totalt 500 baht (120 kr).





Nu hoppar hon på studsmattan, som de fick i julklapp. Maken lagar chilli con carne och jag tittat på TV :)

Det lär inte hända så mycket mer idag. SKÖNT med en slappedag!

- Posted using BlogPress from my iPad

4 kommentarer:

Anna S sa...

Men stackars V!!
Krya på honom!

Vilken skön dag ni haft.
Vår har gått i samma tecken.

Jag såg på Dirty Dancing på Chonateatern igår :).

Puss i kram

Ps, nej det är inget nytt med N. Nästa undersökning är i slutet av månaden. Då blir det röntgen för att mäta om ryggraden rätat ut sig något.

Fru Lindholm sa...

Ibland är det riktigt skönt med dagarna när man inte gör något alls. Man hinner bara vila upp sig för allt som komma skall.

Carina sa...

Stackars Viktor, skickar krya-på-dig kramar i massor. Jag skulle också behöva klippa mig och måste väl gå till frissan snart men bävar för att få betala 500 kronor. Skönt att bara få slappa en dag, en sån har jag idag, tänker inte göra så mycket. Ska snart ta en kop kaffe o sätta mig ute i solen en liten stund, är jättefint väder och solen värmer lite grann. Ha en fortsatt härlig helg.

Kramar till er alla från oss
Carina

Livet på Citronodlingen sa...

Hoppas han blir frisk fort, inget roligt att må dåligt!