torsdag 23 februari 2012

Award

Award in Excellent behavior and achievement
Titta vad min lilla goa pöjk kom hem med. Varje månad så har de en samling med alla skolans elever och de barn som har uppfört sig bäst och presterat bra får en utmärkelse.

Han var så stolt när han tog fram den och tycker om att trycka upp den i ansiktet på Tess och fråga vart hennes är.

Hon berättade att hon var nära. Fröken säger att hon är nära varje gång men hon måste arbeta på sin "Boss-ighet". Tess sa att hon försöker arbeta på det och att hon inte "bossar" runt sina kompisar längre.

Vi får väl se om hon kommer att lyckas få en utmärkelse. Viktor lär väl komma hem med ett gäng till före hon får någon. Viktor min lilla mönster-elev. Tess min lilla "Little Miss Bossy" :) Ni är båda fantastiska men era personligheter är som dag och natt.

4 kommentarer:

Livet på Citronodlingen sa...

Men va kul för Victor! Tess är bra på andra saker ju :o)

Fru Lindholm sa...

Klart han ska vara stolt! Heja lilllkillen!

Mirja sa...

Va kul:) Va duktig han är :)!!! kan tänka mig att man blir stolt:):):) Kram Mirja

Russin sa...

hejja Viktor.. :) Dom är så lika och dom blir mer och mer lik tycker jag..:)

haha skrattade gott år försäkringsbolaget som tyckte ni skulle fara oförsäkrat.. :)

kramisar igen