fredag 18 maj 2012

Hundmaffian


Det är helt galet många hundar på vår gata just nu. Imorse när jag var ute på min morgonrunda (som dessvärre inte sker så ofta som jag önskar) så snubblade jag mig fram den första biten. Varenda liten och stor hund skulle fram och hälsa.

Idag följde 4 st med mig på min PowerWalk/jogging runda. Den jag tar på morgonen före jag väcker resten av familjen är en kort runda på 3 km. I mitt tycke är den perfekt för det brukar ta 25 minuter. Skulle jag ta en längre runda får jag kliva upp alldeles för tidigt och då vet jag att jag inte kommit upp ur sängen.

Idag är jag riktigt trött. Gick och la mig runt 23.00 och somnade och sedan vaknade jag vid 01.00 och kunde omöjligt somna om. Somnade runt 05.00 och sedan ringde väckarklockan 06.25.

Får bli en tidig kväll ikväll men problemet är att jag ska på tjejmiddag och dessa brukar inte sluta så tidigt :)

Trevlig helg!

2 kommentarer:

Linda sa...

Oj så mycket hundar, trevligt med lite sällskap:)
Kramkram

Freedomtravel sa...

Vilket gäng!