torsdag 24 maj 2012

Min lille pojk

Foto tagit utav Helena med bloggen "Livet på Citronodlingen"
Helena är Birgittas dotter och som många vet är Birgitta min räddare i nöden. Hon som tar mina barn när jag får spelet :) Eller måste jobba. Eller bara för att hon vill. Precis som en mormor skulle göra.

Tittade bland gamla bilder och hittade den här bilden på Viktor som jag tycker är så fin. Den måste vara ett par år gammal för han har fortfarande bebiskinderna kvar. Det är inte fören man sitter och tittar på bilder det verkligen går upp för än hur fort de små liven verkligen växer.

Imorgon går de sista dagen. Sedan har de 10 dagars skollov, med inte så mycket inplanerat. Det blir en sväng till Phuket sedan goa hemmadagar.


3 kommentarer:

Birgitta sa...

Dom ska väl inte ha skollov när jag inte är hemma!

Thaison sa...

Jo både barnen och skolan påstår detta. Men var inte orolig. Snart kommer sommarlovet :-)

En pojkmammas vardag - Livet på torpet sa...

Tiden går aldeles föööööör fort!! Kan inte fatta alls att Edvin nu fyllt 5 år, och att Tore snart blir 2 ...

svar: Jag skulle tro att tröjan är köpt på hm. Det är där svägerskan shoppar dom flesta kläderna :)

Kram