fredag 5 november 2010

Grattis till mig :)

Jaha, då var man 27 år ;)

Gårdagens födelsedagsfirande var mycket trevligt!

Dagen började med frukost på säng och födelsedagssång från min underbara familj. Några bilder därifrån blir det inte. En morgontrött Thaison är inget att titta på :)

Kom till jobbet och thaipersonalen uppvaktade mig med tårta och sång. En tårta med en avbild av min familj,haha.





Dagen fortlöpte med en underbart avkopplande dag med finbesök från Sverige. Min mormor och moster är nu här så vi åkte över till Railey och hade en skön dag tillsammans.

Det blev 90 minuters avkopplande oljemassage på ett Spa.

God lunch intogs på stranden.



Bad i pool och i hav. Okej jag doppade mig snabbt i poolen för det var så kallt och havet gick jag knädjupt.



På kvällen hade min thaifamilj lagat thaimat och dukat upp på stranden.



När solen gick ner blev det ett vackert blått sken. Fiskarna var nere och fiskade i vattenbrynet.




Mamman och Pappan i min thaifamilj och mina små kottar.



Två av systrarna hade med hjälp av stearinljus skrivet "Happy Birthday" i sanden. Det var svårt att fota utan stativ.

Det var en underbart härlig stämning igår och jag känner mig nöjd med livet!

Nu vill jag önska er alla en härlig helg.

Kram Sara

Inga kommentarer: