fredag 12 november 2010

Slut på semestern

Idag är det lite små trist och tomt här. Jag sitter åter på kontret.

Igårkväll åkte min älskade mormor och favoritmoster hem :(

Dessa 10 dagarna har gått påtok för fort men jag ska vara glad för de dagarna vi fick tillsammans.



Nu hoppas jag vi får en kanonbra säsong här så jag kan spara undan till en Sverigesemester i sommar. Barnen har redan frågat!

Barnen fick några halvlediga dagar från skolan så de oxå skulle få chansen att umgås. Förmiddagarna har de gått i skolan och därefter direkt ner till stranden för att bada. Efter bad i havet så har vi åkt till hotellet och badat där. Att de aldrig tröttnar på att bada?!
 




Ikväll blir det en slappekväll med barnen. Barnen vill ha myskväll med film och popcorn och det tackar jag inte nej till. Jag lär nog somna i soffan... som vanligt. Fast ikväll är det Survivor (Robinson) och det tycker jag om.

Önskar er alla en trevlig helg!

Kram Sara

Inga kommentarer: