fredag 26 november 2010

Barnens rum

Så, då var det dags att visa några bilder från barnens rum. Jag orkade inte "göra-det-fint-för-bloggen" så ni får ta det som det är.

Jag har medvetet valt att måla väggarna vita i barnens rum. Kände att jag hade beslutsångest och blev osäker på väggfärg. Så det blev vitt. Istället tänkte jag att man kan sätta upp stora tavlor på väggarna och på så sätt få en färgklick i rummet. Jag gillar den röda stora tavlan. Köpte tyget på Åhlens för säkert 4 år sedan.



Barnens sänghörna är ännu inte klar. Den är för vit och tråkig. Nått ska ske men jag vill "bo in oss" ett tag till.

På bilden längst ner till vänster så ser kan ni få en uppfattning om storleken på deras rum. Det är helt perfekt för dem. Nu måste jag bara lösa gardinproblemet. Fönstrena är nämligen 250 cm och gardinstänger i den storleken finns inte att köpa.



Tågbanan den leker med kommer ifrån Sverige (som så mycket annat) och jag måste säga att det är en helt suverän leksak. Me like!

Idag är Tess frisk igen :)

Inga kommentarer: