onsdag 17 november 2010

Solnedgång och Shandy

Igår var vi på 10 års barnkalas på en nyöppnad restaurang i Ao nang. Egentligen är den gammal restaurang som har renoverats och bytt ägare.

Iallafall det jag skulle komma fram till är att solnedgången igår var fantastisk. Jag satt och fota och kommenterade den hela tiden och mina vänner gjorde narr utav mig och ifrågasatt hur länge jag bott i Aonang :)

Men håll med mig, visst är den vacker?!



Barnen sprang omkring och lekte och vi vuxna intog en drink (eller två). Det är vid dessa tillfällen jag inser i vilket paradis jag lever i.



Viktor tyckte nog oxå att han var i paradiset efter att intaget en middag bestående utav X-antal donats, tårta och godis.



Själv lärde engelskmännen mig att dricka "Shandy". Något som jag totalt missat! Shandy är 50% öl och 50% Sprite. Japp, låter otäckt men det var det faktiskt inte. Jag blev till på köpet lite salongsberusad :)



Kram från lilla mig ♥

Inga kommentarer: