söndag 1 juli 2012

Till Snygga Pappan

Igår packade jag in kidsen i bilen, åkte och hämtade en kompis/anställd på Makens dykcenter och sedan körde vi över till Phuket.

Där väntade en heldag på vattenlandet med kompisar, från barnens skola.

Tur att man har kontakter så man får "Thai-pris" vid inträdet :) Normala priset tror jag ligger på ca 1300 baht vuxen, 650 baht barn över 5 år. Under går in gratis.

Efter en heldag med non-stop var jag nöjd vid fem och ville åka hem. När jag står och ropar på Viktor (som självklart drabbats utav akut hörselproblem) så kommer en man fram till mig och frågar om jag är "Thaison". Som vanligt kopplar jag inte och han fick upprepa sig. Jag blir lika chockad (och glad) varje gång någon kommer fram och säger att han/hon läser min blogg. Så till Snygga Pappan igår - kul att du gjorde dig till känna! :)

Inga kommentarer: