måndag 30 juli 2012

Adventure playground under konstruktion


Barnens äventyrs lekplats har börjat ta form på skolan. Det är jag som övervakar och ser till att bygget går framåt. Hur det hamnade på min lott vet jag inte riktigt men men. Det går sakta men säkert fram.

Den här veckan behöver jag arbeta då det är ny månad snart vilket innebär mycket arbeta. Särskilt den här månaden när vår förra redovisningsfirma lagt ner sina tjänster. På onsdag ska jag åter åka till Phuket över dagen för att prata med min ny och mer stränga revisor.

Barnen är den här veckan på Summer Camp på skolan. Jag ska strax åka och hämta dem och jag hoppas, hoppas att de haft en rolig dag. Vore så skönt om de gillar summer campen så att jag kan jobba utan dåligt samvete.

Annars händer det inte mycket här. Dexter växer. Det är super varmt.

Inga kommentarer: