fredag 3 juni 2011

Väskan packad


Det är två förväntasfulla barn som ligger på övervåningen och småfnittrar just nu. Före läggdags packades badväskan för morgondagens äventyr.

Ett nytt annorlunda barnkalas. De ska åka till Phuket och till Splash Jungle Water Park. Ett vattenland som ligger på den norra delen av ön.


Bilden har jag lånat från deras hemsida. Det finns stora vattenrutchkanor, vågmaskin och massa annat skoj. Valde att visa bilden där mina barn kommer att spendera den största tiden eftersom de stora rutchkanorna kräver en viss längd och den har inte mina barn uppnått ännu.


Vad ska jag då göra imorgon? Det blir en sväng till restaurangen. Om vädret är bättre än de varit de sista dagarna (regn) så ska jag försöka fota lite. Restaurangen har fått sig några ansiktslyft :)
Sedan blir det nog hem och städa samt klippa gräsmattan. Därefter vore det skönt att bara få vara. Inga måsten. Kanske läsa en bok. Kanske sova en stund. Vem vet, det får morgondagen utvisa.

Kram till alla mina läsare!

1 kommentar:

♥ En pojkmammas vardag ♥ sa...

Men vilket roligt barnkalas!! Förstår om dina barn inte kommer att kunna somna ikväl, för det skulle inte jag kunna om jag var dom :)
Kram