onsdag 7 juli 2010

11.113

Så många filer/foton hittade datakillen efter 8 timmars arbete.

Jag är sååå glad :)

Nu ska jag hem och göra en ordentlig backup på ALLT på datorn. Jag rekommenderar även DIG att göra det!

------------------

Jag är så sugen att gå på bio. Tyvärr så är alla filmer dubbade på thai här och det låter hemskt. Så även om de har engelsk textning så får man spader på att höra de hemska rösterna. Hur kul är det att höra Brad Pitt prata thai???!!!

------------------

Så vem är det som kommer att vinna fotbolls VM?? Enligt "Paul-bläckfisk" så kommer Tyskland att förlora idag och då blir det väl Holland - Spanien i finalen. Inte för att jag är fotbollsintresserad men jag tycker det är lite roligt att en bläckfisk lyckats pricka in alla lagen så här långt.


(bild lånad från google.com)

Efter jag hämtat barnen på kindergarten ska vi åka och titta på huset. Det är barnens önskemål. De längtar till flytten nu. Jag oxå!!

Kram i solen,

Inga kommentarer: