torsdag 8 juli 2010

Paul-bläckfisk rätt igen

Jag skrattade gott imorse när Maken kom in och berättade att Paul-bläckfisk hade rätt igen - Spanien vann matchen.

Är hemma sedan ett par timmar tillbaka. Jag säger som Viktor "Mitt huvud slår mig".

Har spenderat en timme på banken idag för att fixa en ny visakortsmaskin till restaurangen. Jag ljuger inte om jag skrivit min namnteckning 40 ggr. Alla sidor i ett dokument ska signeras och stämplas med företagsstämplen.

Igår var jag och barnen förbi huset och de fick ta sig en närmare titt på den färdiga poolen. De ville givetvis hoppa i poolen direkt och det blev några sura miner när jag sa nej.

Taket är nu nästan helt på plats och min "walkin closet" är färdigmurad och blev mycket större än vad jag trodde den skulle bli. Vilket självklart är jättepossitivt.

Här kommer en bild på mina busfrön tagna igårkväll strax före läggdags :)

Inga kommentarer: