fredag 2 juli 2010

Lust att hjälpa mig??

Nu är jag på tävlingshumör igen.

Som ni vet håller vi på att bygga hus just nu. Det brukar resulterar i usel ekonomi och även vi har drabbats utav detta. Så det blev ingen Sverigeturné för oss i år.

Nu kanske en dörr har öppnat sig iallafall. Thaiairways har en fototävling som jag nu deltar i.

Första pris är 100.000 miles poäng och vinnare utses utav en jury. Här är väl chansen liten att jag vinner MEN de har även en kategori "Den som får flest röster" och vinner 50.000 miles poäng.

Så vill du hjälpa mig och rösta på min bild av Viktor och pappan i thaifamiljen så klicka på bilden nedan.
 
Det är för övrigt min favorit bild jag knäppt.



Tyvärr så krävs det ett par minuter för den som vill rösta. Klicka på bilden ovan. Gå sedan in på "Registration"
där lämnar du namn och email och hittar på ett användarnamn. Klicka okey och sedan får du dina
inloggningsuppgifter på mailen. Logga in och rösta på lille Viktor (bilden heter: Look at me!). 
Tusen tusen tack på förhand och trevlig helg,
kramar


Inga kommentarer: