torsdag 12 januari 2012

Åter en vanlig dag


Frukost på sängen, sång och paket - LYCKA för en 5-åring!!


Tack för alla grattis-hälsningar till Viktor. Killen som igår blev stor och inte skulle gnälla något mer. Killen som vaknar och det första han gör är gnäll/gråter för ingenting....

Tror ni inte att när jag står och lagar maten så tar gasen slut. Hur lyckat är det då?!?! SÅÅÅÅÅÅ irriterande. Det tog mig 45 minuter att få en ny flaska. En sak är säkert och det är att jag ska inhandla en reservflaska.

Annars flöt kalaset på bra. De hann hoppa på studsmattan före regnet kom. Sedan gick alla upp på Viktors rum och lekte och då blev Viktor arg och ledsen eftersom hans kompisar stökade ner hans rum. Sötfisen lugnade inte ner sig förens jag personligen lovade att städa upp efter hans kompisar.



3 kommentarer:

Linda sa...

Inte lätt med en massa kompisar som stökar till, både Oscar och Alexander är lika dana, dom leker gärna i andra rum men i deras rum får man knappt komma in:)
Låter som han fick en fin 5 års dag. Jag ksa väl börja förbereda tårta inför moas dag i morgon men har noll inspiration:( Kramar

Maria sa...

Så typiskt med gasen:-(
Hände mig också för ett tag sedan & blev så förbaskat trött på mig själv att jag inte hade en extra hemma, men det har jag nu:-)
Vi har inte bokat hotellet i Dubai ännu, måste göras i helgen!

kram kram

♥ Sojka ♥ sa...

Grattis i efterskott! :)