onsdag 25 januari 2012

Alfons Åberg



Det kom ett brev på posten. Ett stort brunt vaderat kuvert. Jag älskar stora bruna vaderade kuvert med massor av frimärken. Det kan bara innebära presenter :)



Den här gången var det snällaste Bok-makaren AB  som sände en stor dos med nostalgi.

3 stycken härliga Alfons Åberg böcker och det ska bli så kul att få läsa dem för barnen ikväll. Särskilt Viktor som är en liten Alfons "Jag ska bara-pojken".

Barnen fick även en massa roliga vykort. Jag måste nog sno ett utav dem för de är verkligen stört-sköna och gör mig glad när jag tittar på dem.

En sak som jag fastnade för på deras hemsida är Alfons dockorna. Visst är de fina?! De har massor av fina Alfons produkter. Klicka här och hitta din favorit.

TACK Alfons för de fina böckerna och vykorten!!!
Ps. Visste ni att Alfons Åberg i år fyller 40 år? Det hade jag själv ingen aning om. Grattis Alfons!

Inga kommentarer: