tisdag 3 januari 2012

The Sandman




Mina barn vill åka till Sverige för de vill bl.a göra en snögubbe. Tur att man fortfarande har bra fantasi, för idag blev det en Sandgubbe istället för en Snögubbe :)





Idag är det sista dagen på barnens jullov. Imorgon börjar skolan igen och de vanliga rutinerna sätter fart på nytt.

Nä, nu säger barnen att de vill bada igen så det är väl dags att blöta ner sig igen. Sedan tror jag att jag ska ta mig en skön massage. Dagens fråga, ska jag ta olje-, alovera-, eller thaimassage?


- Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

Anna S sa...

Livet är fullt av svåra val ;).
Vad blev det?
Puss

Malin N sa...

Mina barn vill oockså bygga snögubbar, ingen snö i Sverige i år... Hoppas på sportlovssnö! Tyvärr kan vi inte bygga sandmän heller:( Har ni varmare idag? 24 var ju äldans kallt hördu?

Kram och Gott Nytt År!
Malin

Fru Lindholm sa...

Här längtar min son på snö så att han kan prova på sitt nya åk som han fick i julklapp. Men här regnar det vidare till 5 plusgrader.... tjoho....

Anonym sa...

det var ju kul med en sandgubbe,men vi vill ha snögubbe, men kanske kanske imorgon för inatt ska visst snön komma,vi vill ha snö. kram

Carina sa...

Vilken härlig grej, sandgubbe är det nog inte så många som sett men den är jättefin.

Hoppas ni fått det varmare, här är det någon plusgrad och ösregn så det är mest bara äcklig is som man får halka runt på.

Ha det gott
kramar i massor
Carina