fredag 22 januari 2010

Solen skiner o det är fredag



Hej alla glada!

Här skiner solen och klockan är strax efter tre. Ska om en liten stund åka och hämta kidsen på förskolan. Sedan blir det hem och äta mellis före vi åker ner till stranden och spelar beachvolleyboll med ett gäng föräldrar och barn från skolan.

Jag har inte varit med på volleybollen på bra länge pga tidsbrist och barnen har varit trötta efter en vecka på förskolan och vi har istället valt att ta en lugn myskväll framför TVn.

Någon TV blir det dock inte hemma hos oss ett tag framöver. Igår fick jag spelet och blev tokgalen på barnen. De lyssnar inte alls på mig. Det verkar ha fått kroniska vaxproppar!!! Så igår blev jag arg och höjde rösten och sa att ni är det färdigtitta på TV tills de börjar lyssna och göra som jag ber dem.

Har ditt barn kroniska vaxproppar som mina??

Trevlig helg,
kram
Sara

Inga kommentarer: