lördag 23 januari 2010

Jag har fått en award

Jag har fått en Award:



Jag har fått en award av Marie. Tack snälla Marie som tänkte på mig!!

I "awarden" frågas det efter 7 intressanta fakta om mig. Så nu ska jag klura ut något nytt som ni inte känner till om mig...

Om det är intressanta fakta om mig, vet jag inte men här kommer iallafall lite fakta om Thaison:

1. Jag är Tops-beroende.

2. När jag flyttade från Sundsvall till Älmhult vid 5 års ålder, fick jag gå hos talpedagog för att "lära mig tala rätt" dvs lära mig småländska.

3. Tycker inte om utåtstående navlar (Viktor har det!)

4. Kan cykla enhjuling.

5. Kan inte sjunga. Fick inte ens vara med i skolkören på lågstadiet!!!

6. Jag har aldrig provat droger.

7. När jag var 24 år sa jag upp mig från ett potentiellt bra jobb, utan att veta vad jag skulle göra. Alla ansåg att jag var galen. Tack vare mitt kloka beslut så sitter jag här i värmen, i Thailand, och lever livet :) !!


Till awarden följde några regler:

A: Kopiera awarden på din blogg.
B: Länka till personen som gett dig awarden.
C: Berätta 7 intressanta fakta om dig själv.
D: Välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till.
E: Länka till deras bloggar.
F: Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dom denna
award.

Jag skickar awarden vidare till 4 personer då jag tycker 7 är lite mycket:

Anna

Tess

Linda

Åsa


Nu ska jag och Viktor åka och hjälpa grannen att köpa en moppe.

Kram
Sara


Inga kommentarer: