onsdag 20 januari 2010

Rakt, lockigt eller vågigt???

Ligger här hemma i sängen och kurerar mig. Mår mycket bättre idag. Hade feber och huvudvärk igår och idag är jag allmänt slö. Vaknade med huvudvärk men den har konstigt nog försvunnit. Brukar aldrig ske i normala fall.

Ligger och väntar på att maken ska komma hem med en Spagetti Carbonara från restaurangen. Ibland är det skönt att bli ompysslad.

På tal om ompysslad. I måndags kväll åkte jag till frissan. Blev där i 4,5 timme. Så vad gjorde jag där i 4,5 timme?? Jag rakpermanentade mitt hår. Ni som känner mig rynkar säkert frågande på näsan. Varför går Sara och rakpermanentar sig. Hon har ju spikrakt hår!!

Nä serru, 2 graviditer senare så har mitt så spikraka hår tagit andra former och blivit till vågigt hår. OCH det tragiska i det hela är att det bara är vågit där bak. Vid sidorna är det fortfarande spikrakt. Hårfärgen har även blivit en hel annan.

För er som inte tror mig kommer bildbeviset här:



Nu vänder jag mig till alla mammor. Har ditt hår förändrats sedan du fick barn???

Undrar
Sara

Inga kommentarer: