tisdag 25 september 2012

Vart tog valpen vägen?


Dexter du är bra go, när du är snäll
 
Jag känner mig faktiskt lite lurad!
 
Att min valp skulle växa så otroligt fort hade jag faktiskt inte räknat med. Det var ingen som sa det. Jag ville ha en liten valp och sitta och gosa med. Istället har jag en bjässe på över 20 kg.
 
I fredags träffade vi hans syster och hon är fortfarande bra liten och söt.
Dexter är betydligt(!!!) större, vildare, starkare och envisare.
 
Skam den som ger sig. Jag ska få en väluppfostrad och duktig hund. Bara vänta... kommer snart...
 
 Det som är synd här i Thailand är att det inte finns någon kennel man kan gå till och gå valpskola. Här skickar man istället iväg sin hund 1-3 månader till en tränare.

Nu ska jag packa min skolväska och åka in till Krabi och snacka thai i 2 timmar.
 
 

Inga kommentarer: