tisdag 15 mars 2011

Chihuahua

Jisses vad jag är dålig på att blogg.. Jag skyller på blogg.se! Om de bara kunde få fingrarna ur och fixa till den där lilla appsen för Iphone. Då hade problemet varit löst. Eller hur?!!??

Den dåliga förmågan att blogga kan oxå beror på att min Styvpappa Bosse och hans nya är här och hälsar på.

Eller att min Make är duktig på att sätta mig i arbete på kontoret.

Eller att jag är konstant trött och bara vill sova.

Eller att jag spenderar mycket tid på att försöka hitta den perfekta Chihuahuan, som jag sååå gärna vill ska bli en del av vår familj.

 
(Bilderna lånade från google)

Min Make är dock inte alls inne på samma linje....

Nu ska jag ta och packa ihop för idag. Ikväll ska barnen på barnkalas. Japp, ytterligare ett 4-års barnkalas på en veckodag. Kalaset är mellan 18-20. Barnen är väldigt förväntansfulla. Det är väl bara jag som förälder som tycker att man kanske borde lägga det i samband med helgen så barnen inte behöver vakna trötta till en skoldag.


Inga kommentarer: