lördag 15 augusti 2009

Luftballongs utfärd


För snart 3 år sedan hade min mamma och hennes man 50-års kalas. Nä, de har inte varit gifta i 50 år utan de fyllde 50 år ;). Då fick de en Luftballongsutfärd i födelsedagspresent. Denna hann de tyvärr inte utnyttja tillsammans så Bosse frågade mig om jag ville följa med.

Idag skulle jag och Bosse ha åkt luftballong över Göteborg men pga för stark vind blev det inställt. Mycket tråkigt eftersom det nu inte finns någon mer tid den här sommaren. Jag som hade sett så mycket fram emot den här turen :(

Nu får vi vänta ett år till, suck.

Nu börjar nedräkningen till hemresan. Vi alla längtar tillbaks nu, särskilt barnen som saknar sina vänner och rutiner.

Nu ska jag sätta på en kanna kaffe och äta ytterligare en princessbakelse :) Det är ju såååå gott!

Kram

Inga kommentarer: