torsdag 20 augusti 2009

Semestern Slut =Tillbaks Till Thailand

Semestern närmar sig sitt slut. I morgon eftermiddag är det dags att påbörja hemfärden:
Göteborg-Frankfurt-Bangkok-Krabi

Vi har haft en kanonsemester men det ska nu bli skönt att komma hem. Det är bara en sak som gnager inom mig.
Jag har inte fått mitt shoppingbehov tillfredsställt. Det j-liga är att jag varit inne i flertal affärer men inte hittat något att köpa!! Vad är det för fel på mig?? Man hittar alltid kläder att köpa!! Eventuellt hinner jag ner en snabb sväng till ett litet shoppingställe i morgon på förmiddagen. Ska bara klappa mannen medhårs först så jag får åka iväg själv. Alla känner till att shoppa med man och barn är = inget shoppat.

Snart hemma igen vilket innebär snart foton från vår Sverige-turné :)

Njut av dagen,
Kram Sara

Inga kommentarer: