tisdag 6 september 2011

Sverige



Vi har haft härligt väder här de senaste dagarna så vi har efter skolan åkt ner till stranden och slappat. Barnen har badat och plockat krabbor medan vi vuxna kunnat sitta och prata i lugn och ro. Riktigt, riktigt mysigt.

Det kommer bli en smärre chock för min stackars kropp om en vecka. Om exakt 1 vecka lämnar jag de varmare breddgraderna för att bege mig till de betydligt kallare. Jag kommer till Sverige!!! :)

Så är det någon som är i Stockholm och närheten av Globen mellan den 15-18 September så kan ni hitta mig på Mässan - Köpa Hus Utomlands. Leta efter den blekaste svensken på stället - Det är garanterat jag :)

Efter stockholm tar jag semester och åker upp till Sundsvall för att hälsa på hela tjocka släkten. En hel vecka ska jag vara där uppe och njuta av god mat, gott sällskap, inga måsten (bara träffa ALLA så ingen blir ledsen), ingen Maken, inga barn= Shoppa!!!

Mitt stora problem är bara. Vad ska jag shoppa? Det finns ju inga sommarkläder kvar när jag kommer :(

3 kommentarer:

Carina sa...

Åh vad vi längtar tills du kommer !! Ska bli så kul o vi kommer alla att ta mycket väl hand om dig.
Kram
Carina

Linda sa...

Men gud så kul!!
Sundsvall ligger ju inte såå långt från oss, kanske har jag något akut behov av ett besök på IKEA:)

Ja lite fel årstid att vilja shoppa sommarkläder på kanske men har du tur har dom lite rea kvar eller så får du väl helt enkelt fråga om dom har något kvar på lagret.

Kramar

Mamma Russin sa...

Välkommen hem.. :)

Har du vägarna förbi Örebro så vet du vart du ska stanna och få lite kaffe och bullar..;)