onsdag 25 maj 2011

Storstädning del 54

Det tar aldrig slut...

.... och det är mitt och Makens fel. För när vi i stortsett är färdiga så kommer vi på något nytt att förändra och förbättra. Nu har vi gett oss på baren. Jag har inte varit nöjd med barens utseende de senaste 2 åren. Har inte riktigt vetat vad jag vill göra mer än att den varit ful. Nu får baren sig ett ansiktslyft och jag hoppas att resultatet blir bra.

§§§§§§§

Visst blir man irriterad när datorn inte gör som man vill?  Det ska bara fungera. Nu har jag i dagarna 2 försökt att lägga till knappen "Följ min blogg" och det är omöjligt. Bloglovin hittar inte min blogg och jag vet inte vad jag ska göra. Hjälp!

1 kommentar:

Anonym sa...

hej gumman..

nu har jag lagt till din nya blogg på bloglovin med. :) du kan maila bloglovin så flyttar de över alla dina prenumeranter till din nya blogg, det gjode de när jag flyttade ni blogg iaf, toppenbra.. :)

har mailat dig, hihi.. ;)

shit vad prov för en 6 åring, här hemma har de väl knappt haft ett prov i skolan då de är 6 år.. :/

KRAAAM sötis..