tisdag 24 maj 2011



Jag får mer och mer frågor om Krabi Provinsen (Aonang, Phi Phi, Lanta) och sedan Maken öppnade dykcenter på Phuket och i Khao Lak så kommer det även frågor rörande dessa platser.

Jag försöker ta mig tid att svara men ibland finns inte tiden till. Då kan jag rekommendera er att gå till "Allt om Thailand". Det är en fullproppad hemsida med information om hela Thailand.

Vill ni se något roligt. Klicka på Krabi/AoNang och sedan scrolla ner till slutet av sidan. Där finns en film från SVT och dykning i Krabi. Där ser ni Maken (något yngre). Detta är filmat för snart 10 år sedan. AoNang ser helt annorlunda ut. Jag kommer så väl ihåg när SVT var här och gjorde den filmen med Makens dykcenter. De höll på att filma i flera dagar och utav alla dessa dagar blev det 6 minuter på TVn. På den tiden arbetade jag som reseledare och jag och Maken var nykära ♥.

Inga kommentarer: