måndag 11 april 2011

Första frukosten



Den godaste frukosten!

Det är mina små Älsklingar som gjort frukost till mig för första gången. Jag låg och sov och hade ingen aning om vad som skedde där nere. De kom in och väckte mig och sa någonting om frukost och jag svarade bara att ta de kunde ta varsin yoggi sålänge och att jag snart kommer. Då får jag svaret:
-Men mamma, VI har gjort frukost till DIG.
♥Sötfisarna ♥

Det blev en orostade, halvfrusen toast, tjocka skivor med tomater och massa småbitar av ost och klumpar med smör.

Tänk att mina Älsklingar har blivit så stora. Och så ansvarsfulla. Tess sa att hon var ledsen att toasten blev kall och att det inte blev något kaffe men hon kunde inte göra det eftersom då måste hon använda "sladden" och det får hon och Pricken inte göra.

Trots att de kan driva mig till vansinnet och att mitt tålamod tar slut (allt för ofta) så är mina små monster det bästa jag har.

♥Jag älskar er över allt annat ♥


Inga kommentarer: