tisdag 8 december 2009

Tigerbalsam

Igår blev det en till Beck-film och jag lyckades givetvis att somna till även denna. Så slutet missades, som vanligt.

Vaknade med fruktansvärt ont i höger axel, arm och tinning. Jag har fått en muskelknuta som jag varit och fått massage på vid 2 tillfällen. Nu känns det mest som en dålig träningsvärk. Hoppas att den släpper under natten då jag smörjer med tigerbalsam. Tigerbalsam är såååååååå bra.

Jag använder tigerbalsam till rätt mycket faktiskt. Först ut är nog på barnens myggbett. Då slutar det att klias. Jag använder det även när jag har huvudvärk och duttar lite vid tinningen och faktisk hjälper det. Slutligen är vid muskelvärk. Jag har även hört att man kan stryka tigerbalsam runt trädstammen på unga träd och så slipper man få myror och andra små insekter i träden. Har själv aldrig provat.



Använder du tigerbalsam?? Och isåfall till vad?


Inga kommentarer: