torsdag 3 december 2009

Lite julkänslor

För ett par dagar sedan var jag och Stefan och tittade på en bit mark. Den låg lite mer "off" än vi trott. Den låg typ mitt ute i djungeln och jag är förvånad att jag vågade traska omkring där bland alla ormhålor ;)

Mitt ute bland regnskogen så öppnades en liten plätt och där hittade jag något som påminner om ett barrträd/buske. Jag plockade med mig en näve och satte i en vas på kontoret. Så nu har vi lite julstämning även här i värmen!



Till vänster på bilden så ser ni min kalender. De rosa markeringarna innebär att kidsen skola är stängd. Det är jäääätte länge och då tänker ni "men vad skoj att barnen är lediga". Så tänker inte jag eftersom jul/nyår är den tiden på året som vi har som mest att göra. Det är hur olägligt som helst med över 3 v skollov. Så har ni inget för er så får ni gärna komma hit och vara barnvakt!

Så här ser barrbusken ut i närbild:
 

Jag och Stefan är inte riktigt överrens om när man klär julgranen.


När klär du din julgran och julpyntar fullt ut??

Undrar
Sara

Inga kommentarer: