lördag 19 december 2009

Min stöttepelare...


... här i livet fyllde år igår.

Grattis på födelsedagen Älskade Make!!



Tess & Viktor hade varit inne i Krabi stad med B och handlat födelsedagspresenter. Dessa gömde de under sina respektive huvudkuddar. Vad de hade köpt höll de hemligt, även för mig. Men igår morse när jag och barnen förberedde frukosten åt Stefan så kunde de inte hålla sig längre och det började bubbla fram vad de hade köpt.

Vi gick in och sjöng för Stefan och bjöd på frukost på sängen. När det var dags för presentöppning så räckte Viktor fram ett av sina paket och säger: Vassego Pappa, här får du ett suddigum (fast ordet suddigum sa han på thai). Tess ena paket öppnade hon själv och räcker fram innehållet åt Stefan - en limtub. Så deras egeninhandlade presenter var:

Tess - Rakskum och en limflaska
Viktor - Suddigum och ett anteckningsblock med linjal och överstrykningspenna.

Åhh de är så goa ibland så jag tror jag ska spricka av kärlek!!

Hur firar ni födelsedagarna hemma hos er? Har ni frukost på sängen?

 Kram
Sara

Inga kommentarer: