måndag 14 december 2009

Lussekatter

Kom precis på att jag knäppte lite kort när vi bakade lussekatter.


Viktor & Tess bakar


Här ser ni deras fina alster

Nu har jag röjt färdigt, så nu är det fritt fram för Khun Em att komma hit och städa.

När hon är här imorgon ska barnen följa med B in till Krabi och handla födelsedagspresent åt Stefan. Han fyller år på fredag. Själv ska jag åka och jobba. Jag och kocken ska åka in och hämta upp hans arbetstillstånd som nu är färdigt. Det är tur att man har kontakter och bjudit Arbetsförmedlingen (som har hand om tillstånden) på X-antal middagar. För normalt sätt brukar det ta betydligt längre tid att få sitt arbetstillstånd godkänt och klart.

Imorgon ska vi även planera julmaten till restaurangen. Samt jag ska lägga in en beställning för vår privat julfirande hemma hos oss. Nu är det inte många dagar kvar fören Bosse kommer (mammas man - min plastpappa). Mer exakt 6 dagar, super kul!! Barnen frågar varje dag efter Bosse och längtar massor.

Nu kallar sängen!
Kram
Sara

Inga kommentarer: