lördag 5 december 2009

Paljettstuff - Hot or Not??



Var inne på Sofis Mode en sväng och blev lite fundersam. Antingen är jag helt ute ur modevärlden eller så har jag helt enkelt blivit avskärmad för mycket. Här i lilla Krabi så existerar inte ordet Mode. Klär mig sig något finare så tittar alla snett på en och undrar vart man ska åka. Det finns heller ingen reklam eller butiker som påverkar ens tycke och smak omedvetet. Här lever man i enkelheten. Bortsett från alla turister som spökar ut sig,hahaha.

Så dagens fråga. Är ovan paljettklänningar Hot or Not???

Nu ska jag klä mig för dagen - shorts, linne & flip-flop för idag ska vi till stranden och jag tror faktiskt att vi ska bada. Kryss i taket! Fast det kan hinna ändra sig... bara tiden kan utvisa.

Stor lördagskram
Sara

Inga kommentarer: