torsdag 25 augusti 2011

Naiharn Beach

Hej,

Nu är vi alla friska och glada igen! Fy vad det är jobbigt att vara sjuk samtidigt som sitt barn. Jag förstår inte hur ensamstående förälder fixar det.

Imorgon drar vi äntligen iväg på en super-mini-semester till Phuket. Sista utfärden före skolan börjar igen på måndag. Vi ska bo nere på den södra delen av ön, vid Naiharn Beach. Maken har fixat en pool-villa som ser najsig ut :) Bildern från deras hemsida.




Höjdpunkten på resan är Splash Jungle Water Park som är vattenparken på Phuket. Barnen har frågat hela sommaren om vi kan åka dit och nu äntligen ska vi göra det. Bilderna har jag lånat från deras sida. Lär nog inte bli så många bilder tagna själv då jag inte vill riskera vattenskador av min Nikon.



4 kommentarer:

Carina sa...

Ha det så gott på mini-semestern och hälsa Tess o Viktor att dom har det så bra dom sista dagarna på sommarlovet och lycka till med skolan när den börjar.

Kram
Carina

Anonym sa...

Hej! Jag blev lite nyfiken på vad ni får betala för att hyra den lägenheten, då jag som turist varit på visning där för ett år sedan. /Marlene

Linda sa...

Oj, inget dåligt boende, där skulle jag lätt kunna trivs:)
Vilket ställe för barnen, och er vuxna...:)
Kramar

Thailand sa...

Ser ut som ett trevligt ställe :-)