fredag 19 augusti 2011

Honda City




Semestern rullar på i ett lugnt tempo. Tar dagarna som de kommer. Har fått hem vår dotter igen, efter 48 timmar hos bästisen. Jag har ätit färdigt min antibiotika och mina bronkiter mår bättre. Hostar fortfarande mycket vilket resulterat i rejält ont i ett revben. När Maken råkade lägga sin tyngd över mig så trodde jag att jag skulle svimma av smärta och jag såg stjärnor.

Idag var vi och beställde en bil åt Maken. Tråkigt när det är 3 månaders väntetid. Men som ordspråket säger "Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge"..."

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Fia sa...

Jag ska väl inte berätta då att en kompis till oss väntat 8 månader på en volkswagen och svärföräldrarna 6 månader på en håndaj (norrländsk stavning)....

Baj thö oäj (också norrländsk stavning på bye the way) Jag har börjat jobba igen efter sommarlov ganska fasansfull upplevelse men jag vänjer mig nog. Bara eleverna kommer blir det ju kul i alla fall.....

Anna S sa...

Vad skönt att du mår bättre nu!!
Då är det bara hostan kvar då.

Kul med ny bil också!
Vad bidde det för sort?

Kramelikram

Ps, citat "när maken råkade lägga sin tyngd...". Jajajaa vi hajjar ;)

Linda sa...

Jobbigt med hostan, men du får säga till maken o va lite försiktig då han ska ligga på dig på det viset:)

Spännande med ny bil, men leveranstiderna är inte roliga, förstår inte varför det ska behöva ta så lång tid.
Vad blev det för en bil?

Kramar