onsdag 25 augusti 2010

"Soi-seafood"

Så här pigg och strålande ser inte Viktor ut nu....


Han ligger deckad med 39,8 graders feber :(

För några dagar sedan var det Tess men hon piggnade till efter ett par dagar. Hoppas på samma sak för Viktor. Vi hade planerat in en tur till vattenfallet idag men det får vi skjuta upp till obestämd tid.



Dessa härliga bilder (i mitt tycke) knäppte jag för några dagar sedan då vi var nere och åt på "Soi-seafood". En liten sidoväg, som har flera fiskrestauranger, längst med havet. Vi åkte ner tidigt så vi fick se en fantastisk solnedgång. Efter solnedgång blir det becksvart och man ser inte havet utan kan bara höra vågorna.



Ikväll blir det hemmagjorda hamburgare på grillen, mums. Imorgon hoppas jag på 2 pigga små busfrön så vi kan lämna huset igen.

På måndag börjar kindergarden och skolan igen. Då ska min sötnos börja 1:an!! Kan inte fatta det :)

Kram Sara

Ps. Jag har varit inne och hälsat på hos mina favoritbloggar men varit taskig och inte lämnat någon kommentar... förlåt Ds.


Inga kommentarer: