måndag 16 augusti 2010

Giant Catfish farm

Måndag och barnen är precis skjutsade till Summer Camp. Vad dagens aktivitet för dem är vet jag inte. Vet bara att det var 2 glada barn som klev upp och åt frukost imorse. De längtade efter sina kompisar.

Själv är jag oxå glad. 1 månad med sina barn 24 timmar om dygnet kan stundtals bli lite mycket. Mina barn är som iglar på mig och jag kan inte ens gå på toaletten i fred.

Bosse (mammas man) kom i förra veckan vilket är superkul. Vi har hittat på något varje dag.

Igår var det kanonväder så vi spenderade större delen av dagen på stranden. Vi åkte även till "Catfish farm" där vi såg massa catfish, krokodiler och sköldpaddor. Riktigt fin natur. Inträdet kostar 20 Baht dvs 5 sek och då får man en påse med fiskmat oxå.


Det såg ut som vattnet kokade när man slängde i lite fiskmat.


Ett gäng sköldpaddor och 3 krokodiler (samt en bebiskrokodil).


Härlig natur MEN kryllar av mygg!



VILL HA en ny kamera nu :)

Hoppas att du mår bra och att livet leker!

KRAM
Sara

Inga kommentarer: