måndag 6 juli 2009

Rea Rea Rea

Snart åker vi till Sverige och det innebär SHOPPING!!  I Krabi finns inga fina barnkläder! Allt är täckt utav nallebjörnar och ska vara så sött och pluttisnuttigt. Inte alls min stil. Så jag ser alltid framemot shoppingen under mitt Sverige besök.

Jag måste erkänna att jag tycker H&M är en mycket bra affär. Bra priser som följer modet och man kan använda kläderna en säsong och sedan skänka dem till klädinsamling utan att känna sig ruinerad.

Endel tycker det är tråkigt att köpa barnkläder på H&M, Lindex och KappAhl bara för att ALLA på dagis,förskolor, skolor har dessa kläder.

Det problemet har inte jag :) Här tycker alla att mina barn är jättefint klädda och undrar alltid vart jag köpt kläderna. Mina barn tycker det är kul att vara ensam om sina kläder dvs inga andra har dem.

Hittade lite på Rea på H&M online som jag funderar att inhandla:



Önskar alla mina besökare en härlig kväll.
Själv ska jag och mannen snart ut och äta middag tillsammans.
Barnvakt ikväll :)

Inga kommentarer: