tisdag 14 juli 2009

Packhjälp från Eniro?



Jag är vanligtvis bara i Sverige 1 gång om året och det under sommarmånaderna. Så några tjocka kläder äger inte jag. Jag äger 1 par jeans, 2 heltäckande skor, 0 jackor, 1 regnställ som jag inte vet varför jag ska packa ner eftersom mina barn inte äger några regnkläder eller gummistövlar. Det jag ville säga är att jag tycker det är fasligt tråkigt att packa. Ännu tråkigare blir det när jag inser att jag inte äger några varma kläder. Igår ringde min pappa och berättade att de hade 13 grader och regn! Det är ju svinkallt!

Något som även gör årets packning tuffare är att jag ena stunden är jätteglad för att få åka till Sverige och hälsa på familj och vänner. För att andra stunden bli oerhört ledsen för att min kära mamma inte kommer att vara där. Kidsens väskor är nu packade och jag skjuter nog min väska och mannens väska tills imorgon. Nä, jag packar inte hans väska. Bara kontrollerar den ;)

Kan man få packhjälp från Eniro?

Inga kommentarer: