torsdag 9 juli 2009

Okey, nu har jag varit hos doktorn igen

Doktorn skällde ut mig för att jag gått så länge med knölarna (ja, det har kommit en till nu). De var jätteinfekterade och huden i hela armhålan var mörkröd. Han sa att det är ett under att jag inte fått infektionen i hela kroppen.

Nu är knölarna uppsprättade och dränering insatt och jag har ont så jag blir illamående. Ska dit de närmaste dagarna och lägga om kompressen.



Så nu äter jag antibiotika och smärtstillande och barnen sitter framför TVn.

Måste berätta vad Tess sa. Både Tess och Viktor var med mig hos doktorn, då deras pappa är i Khao Lak och jobbar. När vi kom ut från doktorn frågade Tess om det gjorde ont. Jag svarade jätteont. Då säger hon: Ojdå mamma, men kan du bajsa?

Vaddå bajsa? Vad har det med min armhåla att göra? Någon som kan förklara den logiken för mig?

Inga kommentarer: