torsdag 17 februari 2011

Nu far vi :)

Diskat √
Städat √
Hämtat tvätten √
Lagt fram kläder √
Vattnat i trädgården √
Jobbat undan allt på skrivbordet √
Förberett skoluniformer för nästa vecka √
Bäddat rent i sängarna √
Printat ut 10-i-topp attraktioner för Beijing √

Nu ska jag bara packa nessesär och sedan få ner allt i resväskan. Samt packa en övernattningsväska åt barnen. De kommer att sova en natt hemma hos Thaifamiljen. Sedan kommer de hem till oss och sover de övriga nätterna. Enklast så när skolan börjar igen. 

Imorgon bitti drar vi :)

Jag ser verkligen fram emot att få vandra här:



Nästa gång jag skriver så kanske bilden är knäppt med min kamera :) Den här gången lånade jag bilden från tour-beijing.com.

Idag är det +7 grader i Peking. Använder man halsduk då??

Inga kommentarer: